Utmanad!

Utmaning
Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.
Jag blev utmanad av Alexandra

♥ Jag är väldigt ärlig och säger vad jag tycker & tänker.
♥ Jag är extremt pratglad.
♥ Jag är morgonpigg, men det är inte alltid en bra vana..
♥ Jag fick 2 stipendier när jag tog studenten
♥ Jag har väldigt sjuk humor
♥ Jag älskar min mammas mat! (mamma, känn pressen! haha)
♥ Jag är väldigt familjekär
♥ Jag sminkar mig inte ofta

Jag utmanar dessa personer:

Caroline
Maria
Isabelle&Hanna
Ida
Janni


sen kom jag inte på fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0