Torr asfalt!

Idag såg jag.. för första gången på 4½ månad (typ) TORR asfalt! Betyder det att våren är påväg? Redan? Snötäcket på andra sidan (jag jobbar ju på geilolia) börjar redan spricka. Till påsken har dem tydligen stora fläckar i pisterna..

I förmiddags så tog jag mina langrennskidor som jag lånade igår och åkte bort till jobbet.. SJUKT jobbigt! Jag fick lov att återhämta mig lite innan jag började åka alpint sen..
Underlaget idag var helt fantastiskt, speciellt i början! Aaaaah, det var en ren njutning att åka och vädret var inte mycket att klaga på heller, strålande sol.. 0 gradigt... klarblå himmel..

En kommentar jag fick höra x antal ggr idag var: Gud vilka blåa ögon du har!
Dem blir inte mindre blåa när solen lyser.. 8-)
Imorgon ska jag ta mig an andra sidan nån timme eller två!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0