Städdag på jobbet

Gårdags kvällen var jätterolig! Hade det riktigt trevligt med tjejerna =) Eller ja, vi var bara tjejer i början i alla fall, innan hasse o gänget anlände.
Det måste vi göra om, tjejkväll alltså!

Hade ju sovmorgon idag, klockan var ställd på 9 och jag låg kvar till strax innan 10, pallrade mig upp och gjorde ordning mig på rekordfart innan jag gick till bussen, orkade inte gå idag, hehehe x)
Väl framme och uppe på toppen, så var de så himla lugnt, så vi hade en städdag. ALLT städades, väggar putsades.. ja, allt möjligt helt enkelt!
I slutet så skulle golvet i köket tas, eftersom det blir chokladfläckar på golvet så lätt och även matfläckar, så satt jag mig helt enkelt på knä med varmvatten brevid och började putsa för hand.. Det tog typ 25 minuter innan jag hunnit hela vägen och när jag drog med moppen efter så GLÄNSTE golvet, så det var ju värt det i alla fall =)

Nu är jag hemma och satt precis på ugnen för att laga mat. Det blir kyckling med ugnsbakade rotfrukter och bea =) Det är ju ändå söndag... så vi säger att de kallas söndagsmiddag.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0