Sovmorgon imorgon, finally

Imorgon har jag sovmorgon, fantastiskt! Jag älskar att få sova bara nån timme extra, de hjälper väldigt mycket.

Nu är ju helvetesveckan igång, detta tjat om helvetesveckan. Idag stötte inte vi på en enda otrevliga själ på caféet, alla var jättetrevliga och så snälla så.
Undrar om dem överdriver eller om det verkligen är så att de kommer otrevliga bergensare snart?

Nu är de sista veckan med massor att göra, sen lugnar de ner sig och jag får 2 lediga dagar i rad snart, 9-10. Sen även veckan därpå får jag 2 lediga dagar i rad, vänligt!

Mitt liv är bara jobb nu för tiden och inget annat än jobb, usch så tråkigt!
Ska ladda in bilder från mobilen senare, om jag kommer ihåg!


ps. vem vill med mig till solen i slutet av april!? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0