Sofias café

jag hatar att börja ett inlägg..
iallafall, nu är jag hemma och har varit ett par timmar. Efter jag slutat så åkte jag lite skidor, men de va jättetråkigt att åka själv, så då gav jag upp.

Igår kväll var jag, carro, maria, hasse & per på Sofias café och åt middag, sjukt god mat hade dem och det var faktiskt riktigt trevligt =) Jag tror dock vi var en pain in the ass för servitören.. hans första dag där o allt, stackare..
Som vi krånglade hit o dit.. MEN! han skrattade faktiskt till slut, haha

Glömde självklart min kamera hemma, men jag gillar inte att ta med den, är så himla stor o klumpig.. blir att investera en ny när jag kommer hem till Sverige igen!
Som är lite smidigare att ha med sig överallt, är så less på klumpen jag har nu..




Kommentarer
Postat av: Mimmi

sjukt najs ställe ;)

2009-03-19 @ 22:21:12
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0