Seg dag, väldigt seg

Nu är jag hemma och har placerat mig i sängen med datorn i knät.. jag har helt slut, både i huvet och i kroppen. blev inte mycket sömn i natt, eller inte tillräckligt mycket i alla fall.
Blir till att sova tidigt idag, imorgon ska jag städa.. städa... städa... o så städa lite till!
På tisdag blir de inspektion, denna gång på riktigt! Så vi får se om jag har nåt jobb kvar efter de... 8-)

Gårdagskvällen var faktiskt fantastiskt rolig och idag har jag mått jättebra, det har varit jättekul! Eftersom alla andra inte mått sådär hundra.. så kan de ju faktiskt gå när man shotar typ 7 runder..

Jag var för övrigt fyllechaffis igår.. Lånade Pers bil hem sen också och körde tillbaka den imorse, mycket skönt att köra bil igen! Det har jag faktiskt saknat lite..
Saknat mycket till och med..


Skarvegrotta, geilolias nya restaurang


Jag drack en sjukt god (alkoholfri) drink! Hallon! Nästa gång blir de väl banan då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0