"Mycket nöjd!"

Nu har jag tid och ork att skriva, har varit jätteseg ända sen jag kom hem. Först ställde jag mig o lagade mat och sen har jag bara slappat.

Det var ju inspektion idag.. det första jag gjorde när jag kom upp imorse var att putsa de sista, ta golven (med ett snuskigt stinkande rengöringsmedel) och sen börja med öppningen.
Den där sista finputsningen verkade ha hjälpt, för hon blev mycket nöjd med över hur de såg ut däruppe!

- Bra Jobbat!
- Tack så mycket! =)


Allt slit hjälpte.. men sen gjorde vi första storstädningen för exakt 4 veckor sen, jag o emelie... sen har de bara fortsatt, ungefär 1-2 ggr per vecka, för vi trodde hon skulle komma.
Men sen så, 4 veckor senare är inspektionen gjord och jag har mitt jobb kvar ännu!

Snart dags att sova, jag är helt slut.. Imorgon är jag ledig!

Godnatt!


drygt 9 veckor kvar...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0