Löning och storhandling

Idag var de löning, sånt gillar vi! Norge är bra som ger en lön den 5e!

Jobbet idag var lugnt, jag hade ju sovmorgon först. Sen blev de lite mer där ett tag, innan de lugnade sig igen och vi stängde.
Väl nere så fick vi våra lönebesked och sen sa Hasse att om vi går och handlar, så kan han hämta oss sen och köra hem oss, eftersom vi skulle handla så mycket.
Så vi börjar gå, en liten bit från jobbet ser Maria bussen och vi kutar tillbaka.

Väl inne på ICA så är det bara att börja, när vi var färdiga var vagnen full och vi hade ett berg med flingor och fil... var de nån som sa att vi levde på flingor? nä, jag tänkte väl 8-)
Notan blev inte så farlig ändå, kunde varit bra mycket värre och jag trodde de skulle vara mera. Men icke då.

När Hasse släppt av oss vid skolan, mitt emot vårat hus och vi började packa ur allting och skulle påbörja färden upp för stigen, då ni... hahaha, det borde varit en jättefin syn och tusan vad vi skrattade...

Vi kom i alla fall in genom dörren levandes :D


dagen efter 90-tals festen såg de ut såhär på vårat vardagsrumsbord...


och tillbehöret var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0