Ledig!

Jag är ledig idag och bestämde mig igår för att jag inte ska göra ett skit, helt enkelt bara dega. Men jag kunde ju inte helt låta bli.. då jag har tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, diskat, bakat, lagat mat, städat mitt rum... sett på film och varit iväg en sväng till ICA också..

Men det var i alla fall inget åkandes med lift eller springandes med våfflor och kakao med krem.. (trots att toppen stängt 2 dagar i rad pga oväder.. inte ska de bli bättre heller 7 plusgrader o regn till helgen och regn hela nästa vecka...)
Påsken ser lovande ut! 8-)

Nu ska jag strax sova, börjar bli lite seg!




pernilla har SJUK humor...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHAHAHAHA herregud, de där hade jag glömt! jag är fan inte normal nånstans :D

2009-04-01 @ 23:27:41
URL: http://pernillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0