Lång dag

Godkväll!
Min väckarklocka ringde 07.15 imorse, jag pallrade mig upp och vid 8 tiden så gick jag och Maria till jobbet. Vi började halv 9, plockade ihop allt och sen kom Svein Petter med skotern.

Nu på kvällen skulle jag åka skidor, så jag tänkte att jag skulle skynda mig ner, men vid 3 tiden så ringde Peter och sa att vi ska stanna kvar och städa, jippie! eller?
Maria som skulle jobba kväll åkte ner när vi stängt och Carro och jag fortsatte, 17.00 var vi färdiga och fixade de sista, gick ut och studsade på liften.
Nu glänser det där uppe... så rackarns om hon klagar för mycket -.-' tanten som ska kolla alltså.

Det blev alltså en lång dag, jag börjar 08.30 och slutade 17.15, puh.

Sen åkte jag & Emelie skidor ett tag, jag gav upp rätt tidigt eftersom jag hade hemsk huvudvärk. När Emelie åkt färdigt så gick vi hem och pratade om både de ena och de andra, prata ut lite grann, aldrig helt fel att göra det =)

IMORGON HAR JAG SOVMORGON!!!!!!!!!!


Nu ska vi spela kort, hoppas jag!


ps. det ska snöa i 6 dagar här ds.



såhär mycket snö var de innan de började snöa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0