"Jag vill ha en pommes frites (pomm fri)"

Vad är de med norrmän och dessa pommes frites? Jag vet inte hur många portioner pommes jag slänger ut varje dag just nu, helt jäkla galet är det!
Idag sålde vi i alla fall för mera, eftersom att det gick mera mat. Men det kändes ändå inte som om det var så farligt mycket folk, kunde varit värre.
Det har VARIT värre... men vänta bara till påsken, då ni! ;)

Idag när vi slutade åkte vi ner och så tänkte vi ta bussen.. men då såg vi Hasse & Robban åkte och tänkte lifta lite, bara lite. Men dem sa att Andreas beställt taxi, så vi gick in igen och jag flörtade lite med Andreas, så fick vi åka med.
Det kom typ Geilos största taxi också... vi fick i alla fall plats 8-)
Riktigt rolig resa faktiskt, stört skön chaufför!

*jordbävning, tåget kommer'*

På lördag ska vi förövrigt till Hemsedal och se Dr. Alban. Ja, på fullaste allvar, vi ska se Dr. Alban. Vad är han? Typ över 50? Men det blir säkert jättekul, hahaha. Jag skrattar redan nu!
Det blir en personalresa dit!

Nu ska jag sova, börjar tidigt imorgon också, sen ska jag åka med Emelie. Sovmorgon på torsdag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0