Hur många svenskar..

Hur många svenskar krävs det för att få till vare stämplingsmaskinen?
Svar: Alldeles för många!


Det brukas dra norgehistorier, om dumma norrmän.. idag kände jag mig som en dum svensk! Elin ville ha hjälp med sin stämpla-pris-på-varor grej, få fast en ny remsa.
Elin försökte, Mia försökte, jag försökte, Emil (Idas pojkvän) försökte, Carlo försökte, Gunnar försökte, Maria försökte.. Det gick helt enkelt inte!

Imorgon ska Elin ordna ett IQ test för alla anställda.. dem som lyckas få ordning på de hela är fantastisk ;)

Idag var jag ledig och åkte skidor för hela slanten, med Mia och Emelie, jättehärligt var det! Mia gav oss några tips om hur vi skulle åka, det blir bara roligare o roligare att åka :D
Tack för hjälpen Mia ;)

Sen när vi slutade åka och gick in för att byta om, så frågade Peter om nån ville jobba på kvällen.. jag tackade ja, eftersom att några extra timmar på lönen är inte helt fel!

Nu ska jag alldeles strax sova, imorgon jobbar jag mellan 9 - 23 (ca), ruskigt lång dag blir det! Det är middag för Geilolias 3 ägare + bekanta.

Dags att sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0