Hockeykväll

Ikväll hade vi en liten hockeykväll hemma hos grabbarna. Lagen som möttes var Färjestad - Skellefteå. Vi har ju 4 karlstadbor och 1 skellefteå bo här i gänget.. så de blev inte hätsk stämning där i slutet tyckte jag allt.
Det slutade 2-0 till färjestad efter att 1-0 målet kom 14 sekunder innan matchslut och 2-0 målet 9 sekunder innan matchslut..
Karlstadborna vad glada, Maria var mindre glad!
Emelie o jag var neutrala..

Vi skulle gå hem från grabbarna sen och dem bor helt på andra sidan geilo mot vad vi gör.. fågelvägen är de inte alls långt, men ska man gå runt är de säkert en 4 km..
Emelie och jag vek av från gångvägen och försökte hitta genvägen (som vi visste skulle finnas nånstans) och var hemma på 20 minuter.. tur att man inte kan gå vilse här, den upplysta backen på geilosidan visade oss vägen ;)


Nu är resan till mallorca bokat och klar, fixades i morse och vi lyfter 29 maj kl 07.00 från Arlanda och hem 5 juni 22.25 från palma, landar den 6 juni mitt i natten..

Dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0