Färdigpratat

Nu har jag och Alex pratat färdigt, eller vi slutade redan för en dryg timme sen. Skulle bli lite väl dyrt annars, rackarns att det ska vara så dyrt att ringa hit och ringa till sverige...
Det var i alla fall kul att få prata igen, hemma pratar vi typ varje dag och det går inte en månad utan att vi har evighetslånga samtal, Alex är bäst helt enkelt!

Nu ska jag alldeles strax sova, jag har haft så svårt att somna dem senaste kvällarna, så jag ska se om de hjälper att jag lägger mig tidigare, för när jag väl somnar då (tar drygt 30-45 minuter, lång tid för mig!) så somnar jag i alla fall tidigare än vad jag gjort dem senaste dagarna.
Bara en tidig morgon kvar, sen sovmorgon, LEDIG TVÅ DAGAR!!!!

Hoppas ni har en jättebra kväll!

ps. 4 månader i Norge idag, tiden springer iväg! ds.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jaa, orka att det ska vara så jäävla dyrt! och det är DU som är bäst,sådetså! <3

2009-03-06 @ 22:29:06
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0