Ensam hemma 4

Om bara ett par timmar (mitt i natta alltså) så sticker Carro & Maria till Berlin över helgen. Vilket betyder att jag får hela övervåningen för mig själv, ensam hemma 4!
Jag gillar inte att vara själv hemma.. tur att jag har Emelie i källaren i alla fall ;)

Hann inte blogga något igår, jag var nämligen inte hemma förrän vid halv 9 tiden och hoppade in i duschen direkt. När jag slutade jobbet vid 16.20 så bestämde jag mig helt impulsivt att sticka ut och åka skidor, jag hade inte bra kläder med mig, men ut stack jag och åkte i flera timmar! Så himla roligt var det, gick jättebra och FORT om inte annat, haha

Idag var de så HIMLA lugnt på jobbet, Maria kom vid halv 12 och strax efter 12 stack jag ner, för det var ingen idé att vara kvar där uppe.. jag bestämde mig återigen för att sticka ut och åka lite.
Men idag var det inte alls lika kul, för de första var de 1 dm snö i backarna och för de andra så är de inte LÄTT att åka på pucklar..
Jag gjorde en riktigt snygg faceplant när jag åkte med Ida och hennes mamma, landade mitt på en stor puckel och smack så låg jag där.. med skidorna i vädret, nice :D

Nu är jag hemma och har diskat, halva disken kvar!



Jag vill ha såhär fint väder JÄMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0