30 mars 2009

Om 3 veckor är jag typ hemma, helgalet!

Igår på jobbet så sålde vi för 3000, på en söndag! Det är lite, väldigt lite. Vart var allt folk? Dem hade sjukt mycket att göra där nere tydligen, men vi hade sån tur så att både aslet och den svarta backen vid oss va avstängd pga tävling.. inte många hittade till oss så att säga.

Efter det hade vi personalfest, med grillning och diverse saker, riktigt roligt var det faktiskt! Jag kom hem redan vid 10 tiden, för då var jag helt slut, så bokade jag Ilonas resa hit till Geilo =) Så på söndag förmiddag kommer hon hit, jätteroligt! :D

Nu ska jag upp och äta frukost, sista dagen idag - sen är jag ledig imorgon! Men de ska bli plusgrader och regn.. blir nog en sitta hemma dag då, jag behöver ändå tvätta och städa mitt rum har jag märkt.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0