2 UNDERBARA lediga dagar

Sådär ja, då var min 2 lediga dagar över (eller okej, jag börjar inte jobba förrän om 12 timmar). Det har varit dem 2 bästa lediga dagarna hittills här i Norge.
Igår gjorde jag verkligen INGENTING, eller.. det kanske beror på hur man ser det. Jag såg på film 1, film 2, jag sov, såg film 3, läste och såg film 4.
Mellan varven så diskade jag, bäddade om min säng, städade mitt rum, tvättade, hängde tvätt, vek tvätt. Ja.. det där husliga som man kanske brukar göra.

Idag har jag åkt skidor HELA dagen! Emelie och jag tog bussen 08.50 imorse och hämtade våra saker på jobbet, tog vändande bussen över till andra sidan igen.
Väl där började vi åka ett tag och mötte sen upp Nielson för att åka skilead med dem :) Mycket trevligt!

14.00 gick bussen till våran sida igen, så vi tog den och tog ett par åk på våran sida också, bland annat hoppade vi lite i trollheisen :)

Imorgon är de back to work igen, 5 dagar kvar. Sen är jag ledig igen! och ja, jag räknar dagarna till dem lediga dagarna..



jag har aldrig sagt att jag är normal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0