Vi har åkt skidor!

Nu är vi nyss hemkomna (alla 3) och jag försöker återhämta mig lite grann, hahaha. Det var jävligt tufft att stå på skidor igen, efter 11 månader UTAN.
Jag var helt slut i mina ben och mina pjäxor var lite för trånga, så nästa gång blir de några som är lite bredare och lite bättre, haha.

Annars var de askul, men vi orkade inte alls särskilt mycket, jag måste bli bättre tränad för det här, va fasiken! Jag är ändå i ett skidparadis liksom.

Nu ska jag bara ta de lugnt resten av kvällen, jag blev så jäkla trött av de här! Lite bilder från dagen;



Utanför toppen kaféet, jag ser i alla fall glad ut!



Här är bildbeviset, Carro stog på skidor!


lite längre fram till vänster så stog vi på nyårsafton och kollade alla fyrverkerier


Sen susade vi nerför denna backe med snowracer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0