Våran termometer säger MINUS 22!

Jag kom nyss ut i köket, sådär lagom pigg och glad som man är på morgonen ni vet. Så kollar Carro på mig lite sådär finurligt och sa: Kom nu, nu ska jag visa dig en sak, komsi komsi!
Jag traskar efter henne fram till köksfönstret och fram till termometern - hon flinar lite grann och jag håller på att smälla av, av chock. Snart blir det även en köldchock.

Våran termometer visar att det är MINUS TJUGOTVÅ (22) JÄKLA GRADER UTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni vet att vi har 30 minuters promenad till jobbet va?

Kommentarer
Postat av: Sara

Fy vad kallt, här ligger det strax under noll (Uppsala). Titta gärna in på min blogg =)

2009-01-27 @ 07:55:24
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-28 @ 17:10:47
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0