Svensk TV!

Nu har jag kommit hem från jobbet och nu är jag hemma i mitt hus. Familjen åkte vid 9 tiden imorse, precis när jag gick till jobbet för att börja.
Det blev väldigt tomt nu, en sån där konstig känsla på nåt vis. Det har varit hur härligt som helst att ha dem här och inte för att tala om hur härligt det har varit att vara LEDIG!

Jag har åkt skidor som en tok, det har varit jättehärligt =) Friska luften och allting! Sen att jag har haft grövsta träningsvärken hör väl inte riktigt hit.... 8-)

Pappa, David & Ilona bodde i en hytte, precis vid jobbet. Vet ni vad de bästa va? Det fanns SVENSKA TV4 där!!!!! Jag var helt överlycklig, att se svensk tv, höra svenska hallåer, allt! Tänk er 2 månader utan svensk tv, det har varit deprimerande! Men nu fick jag äntligen se de, nyhetsmorgon - oh yeah!
Sen har jag sett handboll, sveriges matcher, satans bra det har gått!

Nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på om jag ska packa upp lite grejer... får se vad jag känner för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0