Snöbollskrig!

Jobbet idag gick väldigt väldigt segt, men då när de blev som tråkigast så fick Maria idén att vi skulle rensa under våran ena bänk. Ack så fint de blev efteråt och vilken bra ordning, oja!

När jobbet (äntligen) var slut och vi åkte ner, så gick vi in och fick veta att det blir kvällsjobb imorgon, någon middag på jobbet, typ 3 rätters för ägaren och hans vänner.
Sen så gick Maria och jag ut och väntade på bussen, för vi var lata, då fick jag nåt sånt här barnsligt ryck och började kasta snöbollar på Maria, en träffade mitt i prick och föll i sär sådär fint i hennes ansikte (det är minus, dvs pudersnö), så hon fick stå där och borsta av sig själv.
Hon började klaga på att hon var så dålig på att träffa, då gick jag fram och kasta snö på henne och sa att man ska göra så istället... då väntade ju hämnden, jag tänkte vara flink och backa bakåt, istället halka ja och Maria försökte trycka snö i hela mitt ansikte, men så farligt var de inte :D

Bussen kom aldrig, vi blev less och helt plötsligt så kommer Eirik fram och säger att vi får åka med honom in till Sentrum, najs!

Ikväll blir de tacos, sen middag idag - vi ska äta först när Carro kommer hem från jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0