Riktig slappdag

Vi blev som sagt hemma från jobbet idag, klockan 09.19 (exakt på timmen... haha) så ringde Andreas och sa att vi får vara hemma.
Jag satt framför datorn ett tag innan jag bestämde mig för att försöka sova, sagt o gjort - jag somnade vid 9.40 och vaknade 2 timmar senare av att tåget kom, då kände jag att jag kunde gå upp.

Gick bort till ICA senare under dagen och skulle handla, jag hade motvind påvägen dit och de va SNORHALT, usch! Påvägen hem hade jag alltså medvind, när jag kom till sista nerförsbacken så gled jag ner hela vägen, med hjälp av vinden i ryggen, livsfarligt.

Såg nu att mor min hade ringt, så nu ska jag slå henne en pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0