Oj vilket städryck

För ca 2 timmar sen så hade jag pratat klart med både mor och far, blev ungefär 30 minuter med varje person. Först ringde jag mamma och sen ringde jag pappa. Ifall ni vill anteckna.

Direkt efter det fick jag nåt städryck, jag orkade inte sitta längre, fick helt enkelt nog. Så jag började diska, efter det började jag skrubba spisen, damma fönsterkarmar, fönsterbrädor, bänkar, putsa väggarna vid spisen och vid diskhon, jag dammade bord och la ordning allt.
Vek kläderna som låg utspridda lite här och var på torkning och la in i respektive rum, efter det dammsög jag mitt rum och sen resten av huset på ett ungefär, jag bäddade min säng och vek dem sista kläderna som hade torkat.

Jag har aldrig gjort såhär mycket på så kort tid, jag kan om jag vill! Nu har jag ett jätterent och fräsht rum och resten av huset känns mycket mysigare när man vet att det är helt nystädat.

Ambitiös kan jag tydligen vara ibland, nu ska jag varva ner ett tag, sen gå och lägga mig. Imorgon ska jag stå på ski!
För första gången här i Geilo, det här ska bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0