Nu blåser det här

Jag hade timat helt perfekt imorse när jag skulle börja gå till jobbet, precis när jag kom till Highland så kommer skibussen som går bort till jobbet, jag är inte dummare än att jag hoppar på den liksom.

Så kommer jag fram och möts av Carro som säger: Är inte du ledig idag?
Jag svarar: Nej....? jag har bara sovmorgon.
Carro: Jaha, Maria var typ påväg att bli ledig imorse.

Då var anledningen att det skulle börja blåsa så pass mycket här, så det var inte säkert att de skulle kunna vara öppet hela dagen.
Nu fick jag i alla fall jobba och jag fick stänga lite tidigare, vid 15.10 så åkte jag ner där uppifrån, eftersom vinden började friska i då.

Sen gick jag iväg till Vestlia för att träna, jag tror de börjar synas lite resultat, eller så drömmer jag bara!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHA,MOOOOOOOOA! Arvingarna spelar i Geilo den 24:e januari! :O du MÅSTE DIT och kolla åt mig xD hahha



och jag tror att det syns resultat, du har ju tränat ett tag så :D

2009-01-08 @ 21:38:10
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0