Nu är dem påväg!

Morrn!
Klockan min ringde klockan 7 och jag studsade upp för att gå in i duschen, 30 minuter senare så sitter jag här och har precis ätit upp min frukost.

Nu är pappa, David & Ilona påväg hit! (Så självklart Carros dator också), dem åkte vid halv 6 imorse och dem räknar med att komma fram runt 4 tiden. Det tar ett litet tag att köra...
Jag ska jobba och efter jobbet ska jag iväg och checka in dem (dem ska bo precis vid jobbet, så det blir nära), så ska jag vänta tills dem dyker upp, det blir trevligt! :D

Nu är de snart dags att börja göra ordning sig, jag var lite tidig idag... vi behöver inte gå förrän om typ 45-50 minuter liksom x).
Vi hörs senare - eller imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, mysigt med familjebesök!

2009-01-18 @ 07:44:55
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0