Myskväll med Barbro

Maria jobbar, så Barbro (Carro) och jag bestämde oss för att mysa till det lite grann. Så påväg hem från jobbet traskade vi förbi Ica och köpte med oss tacos grejer och lite frukt.
Maten är intagen och vi är mätta som tusan och fruktsalladen ska intas till Yrrol lite senare. Det blir najs!

Just nu sitter vi en dryg meter från varandra, vid varsin dator och båda har sladdarna i, så jag funderar på om proppen kommer gå, men än så länge är de positivt. Det håller liksom =)

För övrigt är det väldigt modernt att äga en spark här, verkligen modernt. I Västerås hade jag blivit utskrattad (typ.. om de fanns snö alltså), jag vill ha en spark.. men nämnde jag att dem kostar 1200 norska kroner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0