Mycket negativ dag!

Idag har jag en sån där dag då jag är väldigt negativ. Grejen är dock den att jag kan inte vara negativ på jobbet, jag måste ju vara glad och positiv, samt le mot varje kund.
Så medans jag har varit jätteglad och positiv, så har jag gått och gnällt för mig själv för att dagen är jobbig. Usch vad jobbigt allt här och usch vad negativt inlägg det här blir!

Sen gnällde jag ännu mera för mig själv när jag åkte med heisen ner, den stannade typ 10 ggr, sista gången 2 meter innan jag skulle hoppa av och där kunde jag inte hoppa av, eftersom det var lite för högt ner och jag hade en svart säck och släpa på.

När jag var nere och hade "stämplat" ut, dvs skrivit på ett papper eftersom stämplingen inte fungerade. Så tänkte jag ta skibussen hem, eftersom jag har sån jobbig dag tänkte jag vara lat, men tror ni den förbannade bussen kom då!? NEJ, de va väl självklart den inte gjorde, inte blir jag förvånad heller, det är ju inte min dag idag!
Så jag gick hem och svor för mig själv för att det var så himla tråkigt och jobbigt att gå, skona mig.

Kan den här dagen ta slut nu?


min fantastiskt vackra tröja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SY SKIDOR MOA, KOM IHÅG DE!!

2009-01-15 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0