Lugn dag på jobbet

Precis när jag skickat iväg mitt inlägg imorse och stängt av datorn så kom jag på att det var fasiken inte längesen jag gick ensam!
Jag gjorde de ju 3 ggr senast förra veckan.. men man kommer inte ens ihåg veckodagar här, så det är lite svårt de där.

Jobbet idag var lugnt och skönt, fanns inte mycket att göra. Jag skrubbade diskmaskinen 3 ggr blandannat... Lagade 6 steak sandwich och typ 3 vaffler.
Sen skurade jag golvet och bänkarna och diskade, inte mycket mer, haha

Jag tränade även efter jobbet, nu är jag helt slut, imorgon blir de vilodag!

För övrigt är rambo plutt hemma hos mamma nu! Jag vill också!!!! Lilla bebisen, som jag saknar honom :*


sötnos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0