Lista


PERSONLIGT
 Namn: Moa
Födelsedag: 20 september (eller 60 september här i Norge....... haha)
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: blond
Längd: 1.67
Högerhänt/Vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Jungfru
Skostorlek: 39-40
Är dina föräldrar skilda: yes
 Rädslor: spindlar och ormar!
Mest använda namn på msn: Moa (?)

FAVORIT
Färg: Grön och blå
Mat: Oj... nånting med kyckling!
Sport: Ridning & fotboll
Glass: ben and jerrys
Godis: lösgodis!
Affär: Ingen aning
Nummer: 10
Tuggummi: Har inget favorit
Helgdag: julen
Årstid: sommar
Radiostation: Rixfm / radio norge (jajamen)
Kroppsdel på motsatta könet: ögonen!

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Bra fråga... Nikie tror jag faktiskt
Vem är mest högljudd: Pernilla
Vem har du känt längst: Oj! Jag har inte kvar så många vänner sen förr, så det blir nog Nikie
Vem är blygast: Ingen aning
När grät du mest: Farfars/morfars begravning (som jag grät riktigt riktigt mycket alltså)
Vart vill du bo i framtiden: Ingen aning!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: yes
Rymt hemifrån: njet
Tänk på självmord: aldrig!
Sovit utomhus: HAHA, om jag har! x)
Spytt i skolan: nej
Velat bli modell: nix
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: jomen visst x)
Sett en död människa: nej
Ätit sushi: yes (men de va inte gott)
Varit på scen: jajamen!
Retats: hahaha,jaa

 DU
Svär: ja, men försöker låta bli
Sjunger bra: oh nej! (de har nog mina huskompisar märkt.. haha)
Duschar dagligen: yes (är så illa tvungen här, luktar hamburgare så det står härliga till liksom...)
 Vill gå på högskola/universitet: ja, nån gång
Vill gifta dig: yes, senare i livet
Kommer överens med dina föräldrar: självklart
Gillar åska: nja, det beror på hur nära den är
Spelar något instrument: nej
Äger en ipod: nej
Sover med gosedjur: nix
För dagbok: nej
Sjunger i duschen: hahah, inte för ofta kanske x)

KAN DU
Gå ner i splitt: nix
Skriva med båda händerna: Det gör jag ju på datorn! ;) För hand? Visst kan jag, men inte bra med vänstern.
Vissla: ja
Blåsa en bubbla: ja!
Rulla din tunga i en cirkel: jeppjepp
Ha dina ögon i kors: jarå
Nudda näsan med tungan: HAHAHHA, no way
Dansa: nej
Äta vad du vill utan att oroa dig: haha, tyvärr inte

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: öh.. jag går ju in i Maria hela tiden på jobbet (de är liksom väldigt litet)
Du msnade med: pappa
Du kramade: Nån på nyårsafton (vem var den sista?)
Du skällde på: Haha, de minns jag inte
 Du sportade med: Anna

SENAST DU
Skrattade: igår  kväll
Grät: ojj.. de har jag nog inte gjort sen jag kom till Norge i alla fall
Filmen du såg: Yrrol
Tuggade tuggummi: Ska man minnas det?
Drog ett skämt: HAHA, jag drev med Pernilla igår x)
Sjöng en sång: igår! (vi sjöng alla 3 så vacker när vi satt vid köksbordet och spela kort)

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Järnvägen och träd
Lyssnar du på musik nu: yes
Vad har du på dig: pyjamas
Vad är det på din musmatta: har ingen musmatta (bärbar)

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: nej
Mirakel: jadå
Kärlek vid första ögonkastet: jo, de gör jag nog
Spöken: ja
Tomten: nej (för övrigt var jag livrädd för tomten när jag var typ 3... )

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 2-3 (men har 4 st i sängen)
Dricker du mjölk: ja, men alldeles för sällan här i Norge (det är ju så dyrt :o)
Person du hatar mest: Jag vågar inte skriva de på en allmän blogg
Vad borde man uppfinna: Eldriven spark (Jag väntar på det Maria!)
Är du ett hälsofreak: icke

Kommentarer
Postat av: Deniesé

svar: Heej, klart ja kan! :) som sagt ja har precis fixat så att mitt photoshop fungerar o de är en annan än va ja hade tidigare så ja ska bara komma igång med det så hjälper ja dig sen! :D

2009-01-05 @ 10:51:04
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Alexandra

60 september? va?

2009-01-05 @ 13:15:58
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0