Jag höll på att glömma bort min sovmorgon...

När jag gick och la mig igår var de med den vetskapen om att jag skulle börja jobba vid 9 idag. Så jag ställde väckarklockan på 07.40 för att jag skulle gå upp.
Jag vaknade sedan med ett ryck (av vad vet jag inte) klockan 05.30 imorse och då kom jag på att, va fan! Jag har ju SOVMORGON idag!!!!!
För att vara helt säker traskade jag ut i köket för att kolla på schemat och visst stog de T2 på mig då. Himla tur att jag vaknade och kunde ställa om klockan...

Visserligen vaknade jag klockan 08.05 ändå, Maria och Carro började ju klockan 9 och jag hörde dem prata i köket.
Har ni nån gång varit påväg att glömma en sovmorgon/ledig dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0