Ett litet tag blev de i alla fall.

Som sagt så regnade det rätt kraftigt imorse, vilket resulterade att Carro & jag tog taxi till jobbet. Väl här var de självklart ingen här, för vi var väldigt tidiga.
När Andreas kom runt 9 så verkade de som om jag skulle jobba, efter 30 minuters väntan kom de fram att dem faktiskt inte kunde öppna idag, så jag fick helt enkelt veta att jag ska sluta.

Jag fixade drickan nere i kylen, sen gick jag hem och bestämde mig för att bara hämta mina grejer och gå tillbaka, kollade på klockan och tänkte att "damn, jag hinner aldrig med skidbussen" men jag var snabb som en vessla och jag hann med bussen, nu sitter jag här igen.

Snart ska jag träna, senare ikväll är de möte och lite andra grejer - utomhus, hoppas de inte regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0