Det gick bra idag!

Idag fick jag äntligen jobba heldag! =) Carro och jag gick hemifrån redan 8.15, för vi förstog att de skulle vara ren isgata ute. Det minsta man kan säga är att de va isgata! Det tog oss 25 minuter att gå en sträcka som vanligtvis tar 15 minuter. Tack o lov tog de slut vid dem där 25 minuterna, för då kom Peter körandes och vi fick lift sista biten till jobbet.

Jag var tvungen att göra om allting imorse, eftersom vi haft stängt i 2 dagar. Så det var bra att dem första inte kom förrän vid 11 tiden.
Precis när alla dem försvunnit (5 st) så kom ett gäng på 10 engelsmän och beställde mat allihopa, men de gick hur bra som helst och de tog inte ens allt för lång tid innan dem alla fick sin mat.
Sen kom även Maria & hennes föräldrar + 2 neilson "ledare" förbi och åt mat, alla var nöjda och glada - då är jag nöjd och glad =)

Efter jobbet stack jag för att träna och damn vilken träningsvärk jag känner att jag kommer ha imorgon..

Nu ska de käkas scones & fil här, smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0