Det blir skidor på onsdag!

Precis när jag ska gå från jobbet säger Hasse att dem ska ha förfest hemma hos oss, jag skyndar mig hem och försöker nu få tag på nån vid bil&bo och fråga om jag får fly mitt hem och komma hem till dem, jag får dock inget svar, katastrof!

Carro har fått städryck, dock ett välbehövligt sådant, jag har fått det glamorösa uppdraget att dammsuga, så jag ska snart ta min gröngula lilla vän och dra runt med den här inne, kommer ta 5 år, för den suger inte så jättebra om jag ska vara ärlig.

För övrigt ska jag åka skidor på onsdag, äntligen! Som jag längtar :D Har inte stått på skidor sen vecka 6 förra året, längesen det!

Nu ska jag nog ta min gröngula vän och börja dra med honom, sen ska de gås ut med sopor.
Imorgon är de löning, tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0