Det blev lite längre än vanligt

Jag har som sagt sovmorgon idag, den var SÅ välbehövlig! Jag har nyss vaknat, ca 1½ timme senare än vad jag gjort dem senaste 15 dagarna, det är helt fantastiskt vad lite extra sömn kan göra med en.
Börjar klockan 11.30 idag och sen jobbar jag själv imorgon (Maria och Carro ska ta sig en tripp till Oslo) och sen är jag äntligen ledig en hel dag!

Även fast jag inte kommer kunna sova sådär jättelänge, jag har liksom ställt in mig på mina tidiga morgnar nu, dock ska jag njuta av min lediga dag, jag jobbar 10 dagar sen igen innan jag får en långledighet på 3 dagar (familjen kommer hit).

Idag fick vi lön, jag är väldigt nyfiken på hur mycket jag fick ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0