Bara 3 dagar kvar till ledighet

Jag kom nyss hem från träning och jobb. På gymmet träffade jag Anna och det slutade med att vi sällskapade hem, det är alltid trevligt med lite sällskap!
På vägen hem så diskuterade vi lite om det skulle bli några kärleksskandaler denna säsong, men det ser mörkt ut tycker vi, dem flesta har ju en partner redan, haha

För övrigt har jag bara 3 dagar kvar tills jag får vara ledig, då har jag jobbat 17 dagar i streck, så den ledigheten är fasiken välbehövlig, utan tvekan!
Dock har jag redan på måndag en sovmorgon till halv 12, det är helt underbart, som jag längtar!

Nu ska det göras mat här i huset tycker jag, jag är mye hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0