20 minus är inte varmt

Tidigare ikväll när vi skulle laga mat, så blev det väldigt väldigt osigt här inne i köket, man såg knappt in i vardagsrummet påpekade Carro så fint.
Maria och jag slänger då upp fönstret och jag tror att jag ska frysa ihjäl, går in på yr.no och ser att det är inte mindre än 20 minusgrader i Geilo förtillfället.
Jag tycker att det är väldigt väldigt kallt och inte alls särskilt lockande. Hoppas det är lite varmare imorgon vid halv 11 tiden då jag ska börja traska bort mot jobbet, först en sväng förbi banken - det ska gnällas lite för att jag inte fått min nettbank. Jag ska även sätta över pengar till Sverige.
Denna gång av ren snålhet, eftersom jag inte vill kunna röra dem - dvs inte göra av med dem, heja mig!

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ringer inte klockan förrän 09.00, HALLELUJAH!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vi har också typ 20 minus :O

2009-01-04 @ 22:42:39
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0