2 frivilliga?

Rätt så nyligen hemkommen från jobbet, skönt att få sluta tidigare. Jag är så himla trött... Lider lite med Maria som ska jobba frukost imorgon, Peter tänkte på mig - men jag orkar inte! hehehe

Jobbet idag var en hel del att göra, snowboardcross tävling, så det var ruskigt mycket folk. Vi sålde för 6000, dock inte alls så mycket mat, mest vaffler och kakao med krem! Eller flødeskum, som dem från Danmark säger =)
Dem där kakao drives me crazy, typ alla ska ha kakao. Helst kakao med krem och så kanske dem ska ha en vaffel... eller en pommes frites (uttalas pomm fri).

Så fort jag stängt köket idag så började jag plocka disk, massor av disk, tillslut kunde jag inte plocka mer, för de blev fullt. Så då fick jag börja diska, vid 15.15 så ökade jag takten ännu mera och vid 15.23 gick vi till liften - studsade på och åkte ner för att fortsätta jobba på stugu!
Middagen gick hur fint som helst och vid 20.10 så frågade Peter efter 2 frivilliga, ingen ställde upp. Så han omformulerade sig lite grann..

"Finns det 2 frivilliga som vill gå hem nu?"

Måste jag säga att jag räckte upp handen fort?

Kommentarer
Postat av: Emma

:-O Säger de Flödeskum :/ Här säger de Piskeflöde (AA)

Hoppas att du har det bra där borta :)

2009-01-17 @ 22:46:10
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0