Vänner maraton

Nu har vi sett på film, ätit choklad och knaprat chips. Filmen vi såg var pineapple express, helt sjuk var den - men skrattade gjorde vi.
Nu är de dags för ett litet vänner-maraton här, men jag är så sjukt jäkla trött, så jag ska nog lägga mig och läsa istället.

Imorgon är jag äntligen ledig! Det var 2 veckor sen, så den här dagen har varit efterlängtad! Jag ska visserligen åka skidor, men det är min avkoppling och jag behöver röra på mig.
Antingen kan jag gå bort till gymmet som ligger vid jobbet, dvs gå dem där 30 minuterna och gymma 1 timme. Eller gå dem där 30 minuterna och åka skidor ett par timmar - andra alternativet lät mycket mera lockande!
 
Just ja, jag har tvätt som ska hängas! Sen ska jag tvätta av sminket, efter de lägger mig och läsa.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0