Typ världens längsta dag

Jag kom hem från jobbet & sen en sväng på coop klockan 18.15. Jag stämplade ut klockan 17.00 och det kändes som om de var världens längsta dag.
För Emelie & jag jobbade över och städade lite extra, inspektion imorgon, höhö.

När vi sen skulle åka ner, så hade ju liften stängt, vilket vi förutsett och vi hade tagit med oss skidor upp. På med pjäxor, knyta ihop skorna och sen ut och hoppa på skidorna. Vi for ner i aslet i full fart och sen åkte jag, utan stavar. Med väskan halvt i handen och halvt på ryggen och skor i andra handen...
Det var nog en vacker syn, eller? Jag tyckte dem i skidskolan kollade lite skeptiskt på mig... hahhaha

Nu är de dags för brunch här... jajamen, ni läste rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0