Trött, trött, trött

Idag var en helt (halvt..) galen dag på jobbet! Det började redan 09.58 (vi öppnar 10) med dem första kunderna och sen rullade de bara på hela dagen, vid 14.15 så smällde de som satan, matmatmatmatmatmatmat, var allt vad dem hade i tankarna.
Hade bara fritösen varit snabbare, så hade det även gått snabbare att göra all den där förbaskade maten.
Vi sålde i alla fall för en hel jäkla massa och var bara 3000 från de mesta rekordet.

Nu är jag helt slut och ska inte vara uppe länge till, kom typ nyss hem, åkte skidor efter jobbet tillsammans med Elin, inte många åk, men ett par stycken blev de =)
Gick hem vid 19.15 och nu sitter jag här helt stendöd... ska lägga mig och läsa fram tills de att Carro & Maria kommer hem. Sen får jag se om jag orkar hålla mig vaken mycket längre.

Fast först, nu - dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0