Slappkväll

För att ta igen för att jag missade min lediga hela dag, så har jag världens slappaste kväll istället. Kom hem från gymmet vid 6, duschade och satt på mig pyjamas, fantastiskt!
Nu väntar jag bara på tvättmaskinen, sen ska jag lägga mig och läsa - dvs stänga av datorn!

Dem andra är på highland, men jag orkar då sannerligen inte med såna nöjen ikväll...

Förövrigt började de blåsa som SATAN ungefär 30 minuter innan vi skulle åka ner med liften, Carro (som har lite höjdskräck) gillade de inte alls och när vi tar oss ut för att gå upp mot liften höll vi på att blåsa bort, på riktigt! Det gungade lite härligt sådär, men jag gillar det... x)

Nu ska jag göra ordning mig, brillefint! Ha de braaaa! (med överdrivet glad röst :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0