Paint ball på jobbet

Nu är jag rätt så nyligen hemkommen från jobbet, jag var ju fri idag, men vid 15.15 tiden började jag traska bort ditåt för att vara hejarklack åt cafégänget när dem spelade paintball, haha.
Det var killarna som ställde upp och dem va väldigt slut efteråt, jag är glad att jag inte gjorde var med. Det va tydligen dryga 1½ meter snö på vissa ställen, härligt.

Innan dess idag har jag bara hämtat ut mitt paket på posten (äntligen!) och sen har jag tvättat. Inget vettigt med andra ord, men varför ska man göra vettiga saker på sin lediga dag?

Imorgon är de jobb igen, börjar strax efter 9 och sen vid 11.30 kommer Carro upp för att hålla mig sällskap, det blir trevligt tycker jag!

Sen imorgon är de även solfesten! Problemet är dock att jag slutar 16.00 och solfesten börjar klockan 18.00... hur i hela fridens dagar ska jag hinna hem (30 minuters promenad) duscha, göra ordning mig och gå tillbaka (ytterligare 30 minuter) på 2 timmar!?
Jag kanske ska utnyttja mitt gymkort och duscha på vestlia... dagens I-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Nathaly

HEEEEEJ MOA!!!! :D

2009-02-09 @ 21:58:07
URL: http://mikrofonkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0