Ledig sa jag va?

Det har varit helt galet, sjukt, jättejättejätte super duper mycket folk uppe hos oss idag! (Jag tog alla ord jag kunde hitta...). Vi sålde för över 11000 kroner, det har inte hänt sen runt nyår.
Carro, jag och valpen var de som jobbade där uppe idag, för Maria var ledig.
Egentligen skulle jag vara ledig imorgon, men det kan jag se i stjärnorna efter, jag erbjöd mig och blev i stort sett beordrad att jobba imorgon, annars kan det gå illa.
Men jag tjänar i alla fall pengar som inte var planerade, de gillar vi :D

En mindre tråkig sak på jobbet är dock att det varit inbrott, på 2 ställen. Det fanns kamera, dock var tjuvarna tillräckligt smarta för att maskera sig..
Det försvann en hel del om jag förstått det hela rätt, inte alls bra, dumma fanskap!

Nu ska jag göra pajdeg.. ikväll blir de ost&skinkpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0