Jag är visst väldigt snäll =)

Idag var jag en snäll människa, faktiskt! Maria frågade mig om vi kunde byta sovmorgnar, så hon fick ha sovmorgon dagen efter solfesten. Jag sa faktiskt ja, jag är en snäll människa!
Jag kommer ändå inte stanna så länge, de känner jag på mig - för jag är inte här för att festa. Jag är här för att jobba och åka skidor, heja mig!

Förövrigt fick jag idag reda på att mammsen läser min blogg, välkommen mamma! :D

Nu ska jag sova, jag är trött! Imorgon är de back to work som gäller, 2 dagar i ensamhet, kom gärna och håll mig sällskap!


mina skidor


Nancy (från neilson) i heisen!


på andra sidan där ser ni våra backar =)


Där är våra nya jobbjackor! (och min nya hjälm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0