Jag är uttråkad.

Nyligen hemkommen från lite skidåkande, åkte inte så himla länge, för att 1. det är tråkigt att åka själv och 2. jag hade glömt mitt knäskydd, så jag var nog lite feg.

För övrigt vill jag vara ledig, men bara 4 dagar kvar! Tiden går fort, först en helt galen helg kvar, men sen så! Lugnare nästa vecka, men sen ska det tydligen smälla på nåt enormt, näst bästa veckan på hela säsongen har jag hört.. men det är väl kul de också!

Bara för att Carro frågade om mat nyss, så blev jag rätt hungrig, men jag orkar inte äta just nu, kanske ska diska först?
Jaja, de löser sig, förr eller senare. Nu ska jag ta emot mästarnas mästare av far min, sen se de i alla fall!
Hoppas ni får en lugn kväll!

ps. jag har inte ett tråkigt liv, right back at ya säger jag bara då =) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0