Jag är helt slut

Det var ju after work igår, så nu är jag helt slut, eftersom jag sov väldigt lite och det har varit en SJUKT stressig dag på jobbet, verkligen SJUKT stressig!
Vi sålde för dryga 9500 kronor och vi var bara 2 stycken där uppe, så vi hamnade lite bak på all disk. Tur att det finns snälla gäster i alla fall!

För övrigt när jag skulle hem igår, så såg jag Anna & Maria gå och jag tänkte att jag hinner ju ifatt dem, men de gjorde jag icke och medans jag försökte gå rätt hyfsat fort så halkade jag till och fick ruskigt ont i mitt knä, inte skönt alls!
Jag hann i alla fall fatt Erik, så helt själv behövde jag inte gå (trots att de tar typ 7 minuter, haha, men det är tråkigt att gå själv!)

Nu ska jag ha världens slöaste kväll, jag orkar inte göra nånting! imorgon är de filmkväll hos flügger färg! Det blir kul!

ps. Pernilla & Alex, give me some details! Jag dör av nyfikenhet!!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0