Imorse var de kallt (igen...)

Jag var så lat imorse, så jag sov lite extra - vilket betyder att jag inte har tid att starta datorn på morgonen.
Promenaden började och ungefär halvvägs så hade våra ögonfransar frusit och blivit vita, kinderna hade domnat bort och blinkade man så klibbade ögonen ihop sig sådär härligt. Tänk er att ha ögoninflammation och de kladdar ihop, ungefär så känns de, fast nu är de jävligt kallt på köpet.

Imorse krånglade liften när vi skulle åka upp, så vi fick sitta i liftstugan och hänga ett tag och se när Ole grejade, haha
Vid 10.40 var vi i alla fall uppe (40 minuter efter att vi skulle ha öppnat, haha). Dagen gick i alla fall hyfsat fort och ner kom vi strax innan 4 och då hade vi hunnit med ALLT som vi brukar göra på morgonen också, grattis oss!

Imorgon är jag ledig, oh yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0