Idag var de löning!

Jobbet idag var lugnt (med betoning på lugnt) jag hade 10 kunder och skrapade ihop 710 kroner, täckte inte ens min lön...
på tal om lön, så var de löning idag! Jag är dock skeptisk till om min lön stämmer... för inte kan dem väl ha dragit bort eller jag skrivit fel på 15 timmar?
Nej, de där ska kollas upp imorgon, så jag i alla fall får veta om jag gjort fel eller inte.

Idag fick jag även paket från Sverige, uppenbarligen ett stort paket för det måste hämtas ut på posten. Hoppas jag får sluta tidigare imorgon (snälla, säg att de kommer vara lugnt), så jag hinner hämta det.
Jag vill ha mina böcker NU, inte efter helgen, hehe x)

Blir kvällsåkning imorgon också, i alla fall ett par åk, så mina grejer inte bara står och står, haha.
Nu har de knackats på min dörr och frågats om jag ska äta mat, undrar om de betyder att jag kanske ska hjälpa till? 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0