Fri dag!

Idag är jag fri, hur skönt som helst! (Konstigt när man börjar säga fri istället för ledig..) Ska snart göra ordning mig och traska iväg till posten, ska äntligen få hämta ut mitt paket!
Senare ska jag ta mig bort till jobbet, Carro ska tydligen vara hejarklack på paint ball som är där, så jag sa att jag skulle ta mig dit också.

Hade tänkt åka skidor idag, men jag vågar inte - efter att jag halkade till häromdagen. Det gör inte ont längre, men de kanske börjar göra ont av dem där svängrörelserna, så lika bra att låta bli.
Men sjukt tråkigt! Får åka på kvällsåkningarna nu i veckan istället =)

Nej, nu måste jag göra ordning mig! Så jag kommer iväg nån gång, haha. Vi hörs senare!

ps. Lycka till mamma, du kommer klara dig hur bra som helst! Tänker på dig! ds.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja jag far angest over att aka hem till den dar snon, haha!

Adressen ar MarieMagdaSandra sa spana in den om du har lust! Du kan godkanna, vill bara inte skriva ut den till mina okanda lasare :)

2009-02-09 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0