Flügger farg

Ikväll har jag och Emelie varit borta hos folket vid flügger och sett på film, var meningen att vi skulle ha en liten filmkväll, men de blev inte så mycket av de, såg en film gjorde vi =)
Den vi såg var dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta, det är nog min absoluta favoritfilm, utan tvekan! Jag grät självklart...
Ida satt och väntade på att jag skulle börja och tillslut (när hon plockar ur sina väskor ur bilen och han springer ut på balkongen) så började dem rinna, innan de så var de bara väldigt suddigt.
Då frågade Ida: gråter du nu!? jag var ju tvungen att erkänna... haha

Emelie och jag sällskapade med Erik hem sen (bil&bo ligger ungefär 200 meter härifrån, längre bort än oss om man säger så) och så kom vi hem för ungefär 30 minuter sen och nu ska jag snart sova, trots att jag är fri imorgon!

Jobbet idag gick hur bra som helst, så himla lugnt och skönt - men ändå inte! Det var sådär lagom tempo hela dagen, de kom folk i en strid ström och inte alla i en klump, då känner man inte att de är så himla mycket!

Nej, sova var de, imorgon ska jag till posten och (äntligen) hämta ut mitt paket från Sverige!

Kommentarer
Postat av: Sabina - mamma vid 15 års ålder

Hejhej!

Gå gärna in på min blogg och tyck till om de tre personer du finner här - http://saabiina.blogg.se/2009/february/8-februari-09-daligt-bloggat-i-know.html



Kul att höra din åsikt om dem! (:

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kramkram

2009-02-09 @ 00:09:14
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0